Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Ekim 2014 Cuma

Son Sene Dandik Dandik işlerle uğraşmak

hayat bana güzel şu sıralar  lalallalalalalalalallala.. diyemiycem
olmıycak  ne yazcağımı da bilmiyorum içimi dökmek amacıyla yazıyorum ama içimi dökebileceğim olaylar değil hiçbiri  böyle ağzımda ve boğazımda hafif bir kuruluk var ama sarımsakdan da olabilir.  yok burada rahatlatmıycak beni şarkı paylaşıp odamı toplamaya gidiyorum  hadi görüşürüz



 şu depresif halime uydu mu ki hadi yükseklerden uçun

4 yorum:

  1. dersler nasııııl amaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dersler açısından şimdilik bir sorun yok :)) sen nasılsın hayat nasıl gidiyor ? :))

      Sil
  2. iyiyim ya. biloka yazıyom işte hep. bunun dışında iş ev işi kitap film filan iyiyim kiii ama arada uğrasanaa miriba deee amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geliyorum geliyorum ama çaktırmıyorum kafamı uzatıp yazılarını öykülerini okuyup kaçıveriyorum :))

      Sil