Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Kasım 2014 Pazartesi

Gecenin bu saatinde ( 01.36) İngilizce performans ödevi yetiştirme çabası

Başlıktan da anlaşılabileceği gibi yumurta kapıya dayandı . sabah ödevi teslim etmeliyim ve hala sosyal bir sorun hakkında kompozisyon yazmaya çalışıyorum . Eh bir de bunu temize çekmesi var.
Anlayacağınız hayat şu an bana o kadar da vaykiki gözükmüyor.  olsun ne yapalım ne olmaaz mı hem ben .. çok meşguldüm okuncak kitaplarım izlenicek oyun videolarım ve çözelmesi gereken testler vardı.  tamam testler konusunda bayağı bir gevşek davranmış olabilirm son  bir kaç gündür. Azıcık youtubedan şuna bakayım biraz şu blogu okuyum derken  nefsim kayabilir  öğrenciyiz sonuçta değil mi ama ? tamam daha fazla kendimi savunmuycam (kötü ben kaka ben )  şarkı paylaşıp gideyooorum .




Esenlikle kalın 
Yasal uyarı : Performans ödevlerinizi son güne bırakmanız sizin ve ailenizin sinirlerinin sağlığı için zararlıdır.




6 yorum:

  1. Ahahha yerim len seniii :D
    Geçen ben de proje yetiştirmeye çalışıyor ikinci öğretimim ben akşam 5 te ders ssabah proje yapıyorum düşün durumu yumurtalar ah o yumurtalar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yumurtaları koruyalım yoksa ailem bana ne konuda kızacak di mi ama :D Abooovvv Allah kolaylık versin aplam :D Yorum için teşekkürler :))

      Sil
  2. Senle ben yazın bi lol(league of legends) oynayalım :)) Lol ü biliyor musuun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooo ayıpsın bilmem mi :D oyun videolarını izliyorum diyelim oyun kontrolüm zayıf ama kuzenlerle oynuycaz öyle anlaştık ağzından da bal damlıyor hani seni gidi seni ;) :D ama bana sabır göstermelisin dediğim gibi oyun kontrolünde çok ciddi sıkıntım var :D

      Sil
    2. Piki :D öğrenirsin ki yaa :) Kuzenlein sana iyi öğretsin takım kurup oynarık eheheh :D

      Sil