Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Aralık 2014 Pazar

63 müü 63 olmaz kiii offf sıla vur kafayı yat


Kar yağsın yiaaaaaa ne olur ki ?   çok yağmurda olur bence ama bi kardan adam yapalım burnuna taş takalım . neee dışarıda nereden bulucam ben havucu hem yerim ki güzel olur .ben önce havucun dış kısmını yerim orta kısmını en sona bırakırım bence en lezzzetli yeri ortası . Birde  bizim dershandee bi şube de sıcak su yirmi kr  diğerindeyse elli kr  e insaf ama değil mi ? bende pazar günleri nescafe içmem  keyif benim değil mi. birde yazacak biiiiiirsürü şey geldiydi aklıma hepisi gitti şimdi.  Anime izlemeeek istiiyoooruruuuuuuuum manga okumaaaaak istiiiiyooooruuuuuum.  bir an önce seneye gelsin neler olucak merak ediyorum .Aaaaa ne kadar da patavatsız düşünmeden konuşan biri oldum ben . Aman sanki öncdeen değildim . Ama bi ara ara mı verdiydim öyle bişey olduydu.Emaaaaan  boşver biz şarkımızı söylüyelim ar yuuu ar yu kaming tu du tiriiii . Deliha izleyin bence çoooook güldüm beeee sizde gülün öyle gülün ki kahkaha atarken böyle ara ara salyalarınız aksın ben denedim oldu.  bir de teki bozuk kulaklıklarınıza kızmaayııııın sevin onları çünkü bir süre sonra öbürkide bozulabiliyo . evet hıhı tecrübe ile sabit. şimdi kitap mı okumalı  matematik mi çözmeli çağdaş türk ve dünya tarihi soruları mı ezberlenmeli . Oluruuunaaaa bıraaaaaak herneeeeeeeyse geeeeçeeeeer.  evet geçer  sonra bizim okulda bir kız merdivenlerden düştü . ufff sol leğen kemiğini kırmış . Allah'dan acil şifalar ona da .  heee tabi resimi merak edersiniz şinci. rain adlı bi oyundan  kaptıkaçtı yaptım fotoyu. hatta  oyun videosundan kaçırdım dı.  kekler böreeekleeer .  yum yım . Evet çok evet demek geld, içimde  oohhhhh be şanıma yakışşır bir saçmalama yaptım sanırım ama şuan saçma gelmedi sonuç olarak aklımdan geçenleri yazıyorum yani belki de ironikimdir. herşeyi bilşdiğini sanıp hiçbir şey bilmeyen haniiii.  ironiyik ironiiiik ironiiiiiik.  birde o hooooo  ne .çok dedeim bir de birde birde bir debir de bir de aman da aman agucugugucuk ablasınada post yazarmış ne de güzel saçmalarmış çok  mu özlemiş ablası saçmlamayı hanimiş bakim hanimiş nerdeymiş bilogır. Oyy oy oy sevsin onu abası . birde nehir gibi akarken yükseklerden uçun yoksa nehirin içinde mi uçmalı ama nehir havada olur  uçulurki o zaman uçuyo olmayız yani yüzüyo oluruz tabi yüzme biliyorsak . heee evet bir de içindeki yeteneğin çıkmasını bekle . illaki bir şeyde yeteneğin vardır di mi belki deyeteneğim yeteneksiz olmak ya da normak ortalama olmak . ortalama olmanın nesi kötü ki ama ben ekşııın istiyoruuum . yooo  öyle kavgalısından küsmelisinden Kalp kırmalısından değil böyle  yukarda da didim yaaa çok güleyim çok eğleneyim mütüş rahatlayım birde gülerken kesik kesik horlayım . oldu cınım kib baaaay ...

2 yorum:

  1. eveeeeet boool boooool ekşıııın istiyoruuuuz ama mutlulusundaaaan!
    <3<3

    YanıtlaSil