Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 Aralık 2014 Cuma

Bu hafta


 on sekiz oldum agalaaaaaaaaaar :D  onun haricinde  ne kadar biz medeni iinsanlarız diyerek takılsakta insanlar olarak medeni değiliz onu fark ettim  .
 kitap okumak zaten zevkliydi ama iş ders çalışmaya gelince tek aşkımın kitaplar olduğunu


 Bir insanınn çook çabuk umutsuzluğa kapılıp çok çabuk  neşelendiğini

  aslında kendimi istenmeyen evlat gibi hissettğimi ( sosyal ortamlardada deneilebilir)

 son zamanalrda fazla alıngan ve duygusal davrandığımı

 bazı insanların yokluğunun varıklarından daha çok acı verdiğini tersine  olduklarında bu sefer canımı sıktıklarını

 iyice melonkolik batsın bu dünya modunda takılmaya başladığımı

 hayata bu grimstrak siyah camlardan bakmaya devam edersem hiç bir şeyin yolunda gitmiyceğini falan fark ettim çevremdeki insanların davranışlarının bana battığını şu sıralar çok fazla görünmez olmak istediğimi   bitse de kurtulsak nidalarımın arttığını  ,,,,,,, unuttum üstüne bir set çektim desemde hala en ufak  şeyde kokuda bile anılarımın  tepiştiğini fark ettim
 ve bu şarkı pintipandanın kulaklarını çınlatarak size gelsin 
 ESenlikle kalın her mutlu endişesiz halinizin tadını çıkarın zira bir kere bir şeyleri çok takmaya başladınızmı paranoyaklaşıyorsunuz. bknz şekil a ya da blogger sahibi 
 Nehir gibi akın   kendinize iyi bakın :))

7 yorum:

  1. Kendimi gördüm sen de hafif hafif geçer inşallah çok takmamaya çalış desem de faydası olmaz bilirim kendini meşgul et ama o kişileri düşünmeyecek işlerle uğraş cesur adımlar at. Hani bi söz vardır ya birinin yapamazsın dediği iş sana acayip mutluluk verir işte sen de senden beklenmeyecek güzel şeyler yap hem mutlu olursun hem güzel şeyler yapıp ortaya çıkardığın için tatmin olursun müzik olur spor olur sırf kitaplarla ilgili burada sekme açsan bile olur. Her hafta değişik şeyler öğrenip bizle paylaşsan olur. Öyle şeyler işte. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçiş dönemi derler ya öyledir inşallah yaa . Dikkatimi dağıtmak için elimden geleni yapıyorum .Çoğu zaman saçmalayıp arkadaşlarımı güldürüyorum ama olsun :D Hep beraber oturup fokur fokur fokurdayuz :D biraz spor ve çeviklik özürlü biri olduğumu itiraf etmeliyim aa a ama bak izlerim çok güzel yanında abur cubur çikolata mmmmmhh :D müzik olur zaten bir tek o kunuda kendimden emin gibiyim hayır çok anladığımdan değil şarkıları beğenip paylaştığımdan :D valla kitaplarla ilgili yazmak isterim ama o biraz ciddi bir iş bi kere düzgün cümlelerin olmalı yazdıklarınla ahanda ben bu kitabı okurum dedirtmeli :D veee işte bendeniz yazınca biraz ters etkiye sebep olabilir :D ilginç bilgi de olur ki emaaaaan yapmak isteyene çok şey var da ben sanki tembelim biraz fazla :D teşekkürler yorum içiiiiin :)))

      Sil
  2. Geçiş döneminde yazmışsın sende bu yazıyı. Bu kadar geç gördüğüme üzüldüm :( İyiki doğdun geç olsa da -.-
    Duygusallıık... off var ya bu sene hiç olmadığım kadar duygusalım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :D Amaan boş ver her hafta bir duygu seli beni benden alıyor zaten birinde olmazsa birinde kesin yanımda olursun :)) hem seneye de var ki daha mfö den ne güzel şeysin sen yaşın 19 u dinletecem inşallah sizlere :D

      Sil
    2. Olurum tabi ne sandın :)))
      Benim doğum günümde de dinleriz dimii :D

      Sil
    3. sana özel paylaşırım ki beenn :D

      Sil