Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 Mart 2015 Perşembe

Ecel

Kitabı yeni bitirdim denilebilir. Eğer bloglardan birinde bu kitap hakkındaki  olumlu eleştirileri okumasaydım kitabı kütüphanede gördüğümde alır mıydım bilmiyorum . En azından arkasını okumadan beni kendisine çekemezdi sanırım. Okumayı bitirdiğimde  ikinci kitabını okumak için yanıp tutuştuğum bir kitap. Ne yazık ki ikinci kitap görünürde yok. Kitabın daha 2014 de çıktığını düşünürsek biraz fazla heyecan yapmış olabilirim.Kitabın türü fantastik. Yazarı Funda Özlem ŞERAN. Yayınevi İTHAKİ  .Okurken çokça güldüğümü ve çokça korktuğumu açıkça söyleyeyim . Zaman zaman ecinnilere karışmış gibi hissettiğimde doğrudur. Kitabı bitirmem iki gün gibi bir zamanımı aldı. Ve sabahladım .Tamam artık dayanamıyorum şu bölümü bitireyim yarın devam ederim dediğim her an yeni bir aksiyona tanıklık ettiğim için kitabı bırakamadığım da doğrudur.Kesinlikle sürükleyici . Ve komik. Ve korkunç. Normalde de korku sahnelerine  ya da yazılarına karşı  cesur davranan biri değilim. Kitabı gecenin üçünde dördünde herkes uyurken odamda okuduğumda o sahnelerin etkisini azaltmak için neşeli şarkılar dinledim. Cidden yaptım bunu .





Kitabın konusuna ve karakterlere değinecek olursak : Ece anne ve babasını hiç tanımamış pırasa saçlı şirin mi şirin bir öcü avcısı.Anneannesi le birlikte yaşıyor.Başında Oğuz Bey'in ve Mehmet Bey 'in olduğu pek çok cin avcısının çalıştığı örgütvari bir yerde çalışıyor. Ekip arkadaşları Ziya ve Jesse . Ziya inançlı, titiz ve yamuk gülüşlü. Jesse olmadık yerde olmadık şeyler söyleyen yarı Türk yarı Yeni Zellandalı bir arkadaş.  Kısacası benim yazdıklarımdan pek anlaşılmasa da üç kaçık bir takımda...
Ece ,Ziya ve Jesse : her zamanki olağan görevlerini yerine getirirken ekiplerden birinden haber alınamadığını öğrenirler ve olaylar başlar. Buradan sonrasında anlatmaya devam edersem kitabın heyecanı kalmaz. İzninizle burada bırakıyorum.

İlk olarak Türk kadın yazarlardan birinin bu kadar sürükleyici bir fantastik kitap yazması gururumu okşadı diyebilirim .Kütüphanede kitabın daha ilk sayfalarını okurken belki de  heyecandan ama güldüğümü ve daha fazla gülmemek için kitabı evde okumaya karar verdiğimi hatırlıyorum. Eğer kitap bana ait olsaydı kitabı tekrar tekrar okuyacağımı garanti ederdim ki kitabı teslim edene kadar bir kez daha okumaya başladım.Ve şöyle bir karara vardım Eğer okuduğum bir kitabı bir kez daha okuyacak kadar sevdiysem benden 5 puanı alır ki bakınız Ecel benden 5 puan alıyor.
                                                       
 Nehir gibi akın ...

 Esenlikler Dilerim ...

9 yorum:

  1. heeeeeey sınav iyi miydiiiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heeeey bayağı bi soru yaptım tek paragrafları çözerken sıkıntı oldu iyi diyelim iyi olur inşallah :))

      Sil
  2. hımmmm bak bilmiyodum iyiye benziyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeldir güzel :)) bu kitabın yorumunu senden okumak daha tatlı olur diyorum :D ne demeli bu fikre ; )

      Sil
  3. son yazıma bak ama olar mııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım şimdi çok çok teşekkür ederim :)) çok yazamıyorum şu sıralar ama yine de gaza geliyorum biri yorum yapınca :D aaaaah aaah daha dün gibi aklımda senin benim blogum hakkında yazdıklarını okuyuncaki sevincim :D iyi ki varsın be deep şu yorgun günümde de sevindirik ettin beni : )

      Sil
  4. son yazıma bak ama olar mııı :)

    YanıtlaSil
  5. Blogunuzu takibe aldım benimkine de beklerim.

    http://kanvekuller.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Hiç duymamıştım... :) Ben de beklerim Kafa'ya... Sevgiler... :)

    YanıtlaSil