Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Nisan 2015 Çarşamba

Buharlaşan deri

Başlık her ne kadar anahtar kelimeleri içerse de ben size işsizliğimin sonucunu sıcağı sıcağına yazmak istiyorum .
Olay benim kırk olan yerleri bantlanmış olan kulaklığı tamir edtme ya da yapıştırma çabalarımla başladı. Kulkaklığın bir parçasını SİLİKON tabancasının silikonu ile yapıştırdıktan sonra kırık son parçaya geçtim dikkatinizi çekerim orayı zaten daha önceden bantlamıştım . ama yok hasbam illa orayı da düzeltecek. neyse efendim ben bozuk silikon tabancamızı da anarak yazıyorum bu satırları. çakmak ile silikonun ucunu yaktım baktım tutmuyor biraz daha yakayım dedim .biraz daha biraz daha derken damlayan silikon resmen parmağımdaki deriyi buharlaştırdı. geriye kırmızı parmağın ortasında bir santimlik beyaz bir kısım kaldı .Allah dan küçücük bir parçayla kurtardım. eeesi canlarım hiçbir tercihi küçümsemeyin tamam ben de beceriksiz olabilirim ama olsun düşün düşün düşün bu da sevghili viniciğimden küçük bir kare olsun size

Esenlikler dilerim.....





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder