Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Mayıs 2015 Pazartesi

Bu sıralar ...



Bu sıralar X- Files isimli diziye takmış durumdayım sadece 7-8 bölüm izleyebildim ama giriş müziği beni fethetti . 



Oyun parkları ergenliğe geçiş aşamasında olan  çocukların acımasız egolarını tatmin edecek yer olmuş .Şu an hala sinirliyim 





Tess Gerritsen candır . ikiz bedenleri bulamadım silinişden devam ediyorum 





Life İs Strange çok yeni bir oyun sayılmaz ama izlemesi zevkli hikaye bazlı oyunlardan  :))



12 yorum:

  1. Müzik çok gerilimli :S
    Ergen sıpalar -.-"
    Oyun güzele benziyor :)
    Sen çalışmayı mı bıraktın bakayım? Hm?

    YanıtlaSil
  2. yok abla valla çalışıyorum ben. gündüzleri ders çalışan öğrenci geceleri bilgisayar bağımlısı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışıyorsan problem yok :D
      Öptüm :-*

      Sil
    2. No maths no cry hep derim :D sevgiler :))

      Sil
  3. sınav şeysi bitiyo hadi az kaldı de miiii :)

    it is out there somewhere :)

    YanıtlaSil
  4. heeey baksana yaaaa benim blogda sağda var bak twitır instagram felan açtım yeni yaaaa üye olsana sende varsa ben daha arkadaş bulmayı beceremiyom işteee orlardaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. faceden blogdan ve pinterestten başka hesabım yok ama senin için açarım :)

      Sil
    2. bak benim blogda sağda feys ve pin de var hepsi yeni. twit insta taam sen nasıl istersen amaaa :)

      Sil
    3. oki doki o iş bende ; )

      Sil
  5. nası gidiyooooo tatiiiil :) mangalar diziler oyunlar keyfin yerinde miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdilik oyun videosu uyku ve manga üçgenindeyim :D kısa zamanda daha yararlı etkinlikler yapmayı planlıyorum :)) elimi oynatasım yok o kadar üşengeç takılıyorum yani :D

      Sil