Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Haziran 2015 Salı

1/2 prince ( Half Prince )


PUAN: 4/5 ( siz beşte dört buçuk diyin bence :D) 

( mangalar sağdan sola doğru okunur )

her zamanki gibi giriş kısmında bi bocalama yaşadıktan  sonra konuya lök diye dalıyorum gençler.
Evet .Bugün ki konumuz Half Prince manhuası  . Şimdi diyeceksiniz o ne be  manga desen anlarız çünkü senin bir önceki mim yazını okuduk (  hehehehe :D eğer okumadıysanız mim yazısı için tık tık ) şöyle ki manhua : manganın çin versiyonu yani mangayı japonlar değil de çinliler yapmışsa manhua oluyor. yani sanırım :D Aman neyse ayrıntılarda boğulmayalım kısacası çin yapımı manga diyorum ben half prince e . 
sanırım 2 sene belki daha uzun oldu bilmiyorum deli deli okuduğum manga Half prince  bir ara çevirisi durmuştu uzun bi zamandır çevirisi gelmiyordu ya da çevirisi yapılıyordu ama ben dikkat etmedim bilmiyorum . işte mim yazısında bahsettiğim o işkenceyi ben bu manga da yaşadım :D 
 neyse şuan çevriliyor zaten .Ve buradan çeviriyi üstlenen puzzle fansub a sevgiler :))

Asıl konumuza dönecek olursak .
Half prince  de isimlerle ilgili bi sıkıntım var orijinal adlarını hatırlayamıyorum .
Anlatma özrümü baştan söylüyor ve affınıza sığınıyorum :D 

Bizim prensimiz aslında prens değil o bir kııııız. yaaaaa . erkek kardeşi ile bir tartışmaya giriyor bunlar .İşte  erkek kardeşi diyor ki yok efendim kızlar  bilgisayar oyunlarında çok kolay seviye atlıyorlar, işte kız oldukları için sürekli oyuncular tarafından yumuşak davranılıyor, siz  beceremezsiniz falan .  hee bir de senaryo gelecekte geçiyor.  neyse efendim kızımız hırs yapıyor ve oyunu oynamaya başlıyor . Oyuna giriş yapan ilk kişi olduğu içinde kızımızın oyunda erkek olma isteği kabul ediliyor. kızımıza oyundaki karakterini oluştururken lolidragon yardım ediyor . derken kızımız afet bi elfe dönüşüyor. İşte yolda çeşitli badireler atlatılıyor ve takımın üyeleri oluşmaya başlıyor.  takım , diğer takımlarla savaşacağı bir savaşa giriyor ve kazanan taraf toprak sahibi olacak .  sanırım içerikten bu kadar bahsetmem yeterli şimdi karakterlere geçelim .


en soldaki kızıl saçlı ablamız Lolidragon onun altındaki Doll onun altındaki Gui  ortadaki koca kafalı prensimiz  onun yanındaki belli belirsiz  amca kurt abi, ve solda en üstteki abla da yulian abla .
siz böyle chibi göründüklerine bakmayın mangakanın ellerine sağlık yok böyle çizim özellikle bir platoniğim var ki her gördüğümde bi heyecanlanıyorum kalbim tekliyor  falan :D




asıl kızımız ve prens versiyonu



 bu da Wicked   bu arkadaş bu kadar çirkin değil bence  manga da ki hali daha güzel :)



gui  



yulian hanım ve kurt abi  tüh burası biraz süprizi kaçırmak gibi oldu ama olsun .


veeee adamım nan gong zui


asalete gel beee :' )


   mangayı okurken bol bol güldüm yani  komedi açısından bi sorun olacağını sanmıyorum .
He birde arkadaşlar manga da benim gözümde sıkıcı olan bir bölüm var lütfen sırf orayı okuyup da bırakmayın devam edin bakın bakalım belki açılır bi şans verin de mi yani :D 

Mangayı okumak isterseniz ister http://www.manga-tr.com/  adresini  kullanın ister puzzle fansub un sitesini kullanın yalnız fansubun sitesini tavsiye ederim çünkü yeni bölümler ilk orada yayınlanıyor ve manga tr e gelmesi biraz uzun sürüyor  ama  diğer mangaları okumak için manga tr i kullanıyorum  ben memnunum yani :D 
puzzle fansubun manga okuma sitesi için tık tık 

bunlarda okurken benim özel seçtiklerim :))













3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış yazmışım, edit için sildim yorumu :D
      Çok güzel ve ayrıntılı yazmışsın. Açıkçası benim gibi neredeyse 0 manga bilgisi olan birisi bile rahatlıkla çözebilir bu işi sayende :))

      Sil
    2. hehe teşekkür edreim lafı uzattım gibi geldi biraz ama :D işe yararsa cidden sevinirim :))

      Sil