Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 Haziran 2015 Pazartesi

Mimli Dönüş

Herkes bir dernek kurmuş . Benim neyim eksik diyerek orada burada sıkça gördüğüm mimi yapıyorum .

Öhm .

 Benim derneğimin ana fikri (konusu da olabilir) yaklaşık bir aydır beni çeşitli aktivitelerden alı koyan MANGA .
Müzik grubu olan değil ,tabi onu da ayrı bi severim ama benim bahsettiğim -her sorana tanıttığım şekilde size de tanıtıcam- Japon çizgi roman sanatı . yani Manga.
Şimdi gençler şöyle oluyor: Bu manga denilen arkadaşın birçok çeşidi var .Bilim kurgu(saynsfikşın söylerken çok kuuul hissediyorum  :D) ,fantastik romantik, komedi, dram ,trajedi , spor ,günlük hayat... Kitaplar gibi düşünün .Ama nasıl her kitap her yaş grubuna hitap etmiyorsa bu mangalar içinde geçerli.

Sanırım benim kuracağım dernek manga çevirmenleri ya da mangakalarla(manga çizerleri)   ilgili olurdu. Sokak Manga Çevirmenlerini Koruma Derneği... gibi : P

Şimdi, kuracağım dernek size bencilce ya da basit gelebilir  ama manga okuyanlar azımsanacak bir topluluk değil ve bu topluluğun üyeleri her geçen gün artıyor. Bu yüzden çok da bencilce gelmiyor şuan :D Benim asıl derdim bazı (ciddi anlamda güzel) mangaların çevirisinin bırakılması ya da çevirinin çok yavaş olması .Şimdi diyeceksiniz  '' Yav kardeşim madem bu kadar seviyorsun ingilizceden okusana '' Yok canım kardeşim o iş öyle olmuyor . Bendeniz hafıza özürlü biri olarak bi sözlüğe bak bi manga ya bak şu kelime neydi dur şuna da bakayım.......... İşkence. manganın tadı çıkmıyor manga çevirenler için gerekli motivasyonu sağlamak bu derneğin vazifelerinden biri olacak ki çıkarlarımız korunsun :D
Gelelim mangakalara .... gayet güzel bir şekilde seriye başlayıp sonrada hiç olmayacak bir yerde mangaya noktayı koymaları hiç hoş değil
. Çok .Ciddiyim . Tabi ki onlar içinde  planlarım var *_* Kıh kıh kıh kıh



Resmi büyütmek için üstüne tıklayın :))
Gençler isteyen yapsın ama yapınca  link atıverin bi sevaplık kardeşinize de  oda nasiplensin :D

Esenlikle kalın okuyucular yükseklerden uçun ve nehir gibi akın 



2 yorum:

  1. Hehehe :D Sevdim bu derneği ama sona eklediğin resimden sonra pek masum bir dernek olmadığınızı düşünmeye başladım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe :D üzgünüm üyelerimin çıkarlarını korumak zorundayım yoksa ... yok ya pek masum değilimdir sanırım ;)

      Sil