Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Temmuz 2015 Cumartesi

akşam akşam blog yazmaya çabalarkene



Cümleden (cümleten de olabilir hangisi doğru bilmiyorum ) iyi akşamlar sevgili dostlar

saçmalarkene bloguna hoşgeldiniz bendeniz blogun 1 numaralı saçmalayanı  şahane insan empatik ve sempatik küçük tini minicik bloggercık sıla
 bu akşam  kendi gündemimi sizinle paylaşmak için buralardayım :D

-İlk olarak şu belirteyim böylece yeni gelen arkadaşlarda az da olsa benim hakkımda bilgi sahibi olsunlar . bu sene 12. sınıfdan mezun oldum ve sınava girdim ama tercih yapmadım :D hehehe aptallığıma doymayayım koca bir seneyi boşa geçirişim gibi hissediyorum bu sene bir daha deneyeceğim hadi hayırlısı.

- Orange marmalade manhwasını okuyorum . Allahım çok tatlılar tavsiye ederim gençler :D

- Vee supernatural candır diyor deancilerin çok olduğunu bilmeme rağmen ve dean'in tatlı olduğunu kabul etmeme rağmen ısrarla Sam diyorum :D

-Enee yazacak başka bir şey bulamadım yaa Neyse hee ayy kızıl yükselişi okudunuz mu gençler off kitap ayrı güzel yazarı ayrı :D  durun fotosunu bulayım :D

of  sizce de biraz  rock yıldızımsı bir havası yok mu ?  öhm Allah sahbine bağışlasın diyerek hayaller aleminden çıkıyorum :P

-bol miktarda manga okuyor ve mangadaki değişik tipleri paintten kesiyorum :D umarım hepsini paylaşacak kadar değişik ruh hali içinde olurum ve bir şeyler yazarım :D 

-vlog falan izliyorum işte  bahsetmişimdir belki eren nadir akşamoğlu , zeynep melis yılmaz ,pintipanda (ki artık onu biliyor olmalısınız ondan çok bahsetmiş olmalıyım ), easter gamerstv, oha diyorum  , yapyap vs vs vs  öyle işte 

- yaa son zamanlarda ne zaman cem adrian , mfö  dinlesem aklıma gelen bir blogger arkadaş var terk etti blog dünyasını bildiğim kadarıyla . Buradan ona sesleniyorum sevgili E. sen kendini biliyorsun  hani bir film vardı sevmiştin de blogunun adını onu yaptın sonra güzel güzel radyolar  hikayeler şiirler paylaşıyordun yaa hah işte kendini bildiysen sana sesleniyorum dostum  bi ses et ben burdayım de sana kaç kere ulaşmaya çalıştım bak  e mailim yazıyor yanda bir yerde burdaysan bi selam çak . 
- Sanırım şimdilik bu kadar kendinize dikkat edin gençler yükseklerden uçun ve nehir gibi akın sevgiler ve saygılar . :))
Ay bugün çok bonkörüm bu da benden şarkınız :

     Slow Ride- Foghat

 

4 yorum:

  1. Seni mimlediiim :) Yazılarını da okuyacağım, taksit taksit yapıyorum her işi ama halledeceğim söz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleeeer :D en kısa zaman da yapıcam sös :))

      Sil
  2. Aa tercih yapmadın mı? Ben de -hiç şaşırtıcı olmayan bir şekilde- uzun bir aradan sonra bloglara bakıyordum bu yazıyı görünce şaşırdım. İnşallah gelecek yıl azimle çalışırsın boş geçirme bak :)
    Kolay gelsin tatlım çok başarılar diliyorum :*

    Ha bir de, eğer lysye çalışmak ile ilgili soruların olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloglar iyidir kafa dağıtmanın güzel yolu :D tercih bu sene yok . İnşallah seneye :D boş geçirmemeye çalışıyorum :D Çooook çoook teşekkkürler :D Bir sorunum olursa bir kapım daha oldu :D sağolasııııın :))

      Sil