Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Temmuz 2015 Salı

Ben küçükken Mim

Ne kadarda düz bir başlık oldu halbuki daha neşeli fıkır fıkır bir başlık kullanmak istemiştim . Neyse konumuz başlık değil konumuz mim . MİM    Evveeeet Sevgili Altın Zen 'e mim için teşekkür ediyorum  :D  çok geciktirmedim mimi di mi aferşn bana di mi di mi yaa ?
 Altın Zen 'in blogu için buyurun burdan 

 evet mimimizin adı başlıktan da anlaşılacağı üzere ben küçükken öhm başlıyorum

-çok yakın bi aile dostumuz vardı. Gülünce gözlerim kısıldığı için beni japonum diye severlerdi :D

- Bundan büyük ihtimalle daha önce bahsettim ama olsun benim içimde kalıcağına sizin aklınızda kalsın .
Küçükken abimi kızdırırdım o da bana gitmemi söylerdi ben de gideyim mi öyle olsun der gırgırına elime küçük bir poşet alır çekmecemdeki çamaşırları ona koyar ben gidiyorum derdim :D

- Okumayı söktükten sonra kitaplarımı benim okumamı söylediler ama ben başka birinin bana kitaplarımı okumasından daha çok hoşlanırdım .

-Anaokulunda evcilik oynarken  hep abla olmak isterdim çünkü anne olmak bana utanç verici gelirdi.

- Hai misafirliğe gidildiğinde siz ortalığı dağıtırken anasının dizinin dibinden ayrılmayan ,uslu , efendi, saygılı,  bir komşu çocuğu vardı ya hah işte o benim :D tabi sadece dışarıdan öyle gözükürdüm dışı sizi içi beni yakar hesabı :D

Bence bu kadar yeter ha ? Daha bir şeyler daha bulurum  ama daha sade ve derin blogunda gördüğüm mimi ve nihayet blogu açtığımdan beri söylediğim kendi yaptığım mimi paylaşıcam  :D evvet hohoohohohohho  :D

 Şimdi geldik en zor kısma  hımm kimi mimlemeliyim ki yaaa sıra bana gelene kadar herkes mimi yapmış oluyo ama yaaa  tamam sakinim. şimdi  kafamda bir kaç kişi var ama bir süredir paylaşım yapmamışlar yani belki uygun zamanları yoktur şimdiden özür diliyorum ama amacım birine ebe sensin demek  

Rockunzeli 



Fildişinden kuleyi 


Mimikli böceki                            mimliyorum kolay gelsin :))

2 yorum:

  1. Japon sevginin nereden geldiği belli oldu :D
    Ne tatlı veletmişsin sen ya :D Bu şekilde şaka yapabilecek kadar zeki olan çocuklar kalp ben :D Küçük kardeşimin yaptıklarını hatırladım senin yazdığını okuyunca :)
    Çok egç okudum ama güzel yazmışsın ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun olsun geç erken . Okudun yaa :D ayy küçük kardeşin neler yaptı çok merak ettim bak şimdi :D ehe yok be sonradan geldi japon sevgisi :D çoooook teşekkür ederim :))

      Sil