Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Ağustos 2015 Pazartesi

Günlerdenbirgün



Kütüphanenin serin sakin ortamı . Huzur içinde not çıkarıyorum .Sonra bir ses. Telefon sesi. Kim bu telefonu çalan münasebetsiz diye düşünürken panik sinsi ir hızla kanıma karşıyor. İki masa yanımdaki çocukla göz göze geliyoruz.Panikle sandalyeden kalkıp çantanın her yerini arıyorum. Elim ayağıma dolanıyor. Arıyorum. Arıyorum  En sonunda susuyor ve buluyorum. Elimin zangır zangır titrediğini hissedip dışarı çıkıyorum. Sesli bir şekilde şansıma tüküreyim demiş olma ihtimalim yüksek. Tuvalette düşünüyorum  Hatasız kul olmaz ki.Bilerek yaptık sanki  Olabilir öyle şeyler. NE olmuş bir defa unuttuysak yani. Yerime geçerken belli belirsiz sırıtıyorum  Bir kaç kişi bana bakıyor.  Yok canım sakinleştim biraz.  Ama ellerim  hala titriyor olabilir.
 neyse siz beni bırakın da  sese kulak verin : Y.S. - Ajda Pekkan  Ucuz roman 

2 yorum:

  1. Hakikaten çok sıkıntılı bir durum yaaa okurken fena oldum Allah kimsenin başına vermesin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin :D bir de beni düşün telefon sonuna kadar bangır bangır çaldı :D neyse bi yarım saatten sonra geçti ama :D

      Sil