Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Ağustos 2015 Salı

İlaç gibi blogtan Miimleeeeğğğğğ

 Size Hay diyorum  Eğer yazdıklarım çok tutarda ileride ünlü olursam hay bile demedi demeyin diye :P Eveeeeet bu kadar iğrenç bir giriş yaptıktan sonra  konumuza gelelim.  Konumuz mim canlar .Evet son postlar hep mim oldu farkındayım ama gün geçmiyor ki yeni bir mimle karşılaşmayım :D
 Bugün ki mimiz birgaripşeyma blogundan  . Mim için teşekkür ediyor yine bir  bloganeyazsamacaba sorusundan beni kurtardığı için minnettarlığımı gösteriyorum :D  hatta dur alttaki resim  Şeymacıma hitaben gelsin :D  Laf aramızda mim de son zamanların orijinal mimlerinden sevimli ilgiinç bir şey :D

Okuduğum mangada karşılaşmıştım çok hoş di mi :)

İlaç olsaydık ne olurduk ? sorumuz bu. 

Eğer ben ilaç olsaydııııııııım ;
Doping olabilirdim galiba  ya da sakinleştirici :D ne kadarda tutarlıyım de mi ? :D

Doping olurdum çünkü bazen çok enerjik oluyorum  veee çevremdekilere de bulaştırmak bu enerjiyi iyi olurdu bence 
sakinleştirici içinde çok iyi dinleyicyimdir ben . Hani konuşmayı pek beceremem ama iyi dinlerim . derdini birine anlatmakta insanı sakinleştirir hem : )

Endikasyonları : doping için vücudun olabildiğince az enerji harcayarak sanki kollarındaki halatlardan iplerden kurtulmuşçasına rahat enejik ve esnek hissetmesini sağlamak

Sakinleştirici için de sakinleştirici işte sadece sakinleştireninden (şeymanın mimine göz kırptım :D )

Yan etkileri:
sakinleştiricinin
uyku hali uyuşukluk kafa karışıklığı gibi
doping içinse
kalp krizi tümör falan ay ben başka ilaçlar mı seçsem acaba  ilaçların illaki yan etkisi olur da gidip dipte sonda olanları bulmuşum  gibi


 Şimdi ecaba kimleri mimliyorum dım dım dım dım dım dım  dım dım  kiyaaaaaa
saçmalayasım geldi pardon :D Öhm

Çok yeni kurbanlarımdan D.S.K  keh keh komşum sana attım yakalaaaa :D

 Veeee  Gece kuşu orada bir yerde bizi izliyor o diyor ben değil seni de mimledim  :D
Hımm bi de bi de irem ve kitaplar blogunun sahibi irem yapar bence hı di mi :D

Hadi kolay gelsin :D

34 yorum:

  1. Aaaaaa !!! Ne kadar güzel bir mim, yarın paylaşırım o zaman, bugün 2 tane mim yazdım da, huh ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki ne zaman uygun olursan :))

      Sil
    2. Teşekkürler ve ilk defa bir kişi ilgimii çekti. Manga okuyormuşsunuz ? :)

      Sil
    3. Tişikkirler :D eveeeet manga candır anime de iyidir de manga benim için ayrı bir köşede :D

      Sil
    4. Bir gün tanışmak isterim :))

      Sil
    5. Çok güzel olur :D Biraz erken aslında bunu söylemek için Gözünü korkutmak istemem ama bende bir mektup arkadaşı istiyorum :D

      Sil
    6. Çok güzel ama azıcık korkutucu geldi :)) Tanışıp, seni seversem neden olmasın :))

      Sil
    7. tamam ağırdan alalım :D tanışalım o zaman merhaba :))

      Sil
    8. :))) Acaba mesaj atabilir misiniz :) ?

      Sil
    9. blogunun sağındaki iletişim formundan attım :)) mail adresim çıkacaktır :D

      Sil
  2. Vaaayş ne kadar güzel resimmiş o öyle ya :D
    Mimi ayrı sevdim sakinleştirici veya doping ikisine de ihtiyacım var galiba benim ikisi bi arada olsa güzel olurmuş bence buradan üreticilere seslenelim :D :D
    Neşen daim olsun diyorum son olaraaak :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resim sana özel orange marmalade oku bi ara mangasını sevimli bişi :D
      tişkirler tişkirler :D sakinleştiricim fazla kaçtı bugün uykusuzluktn bi kuple doping alırım bende :D kafa yapmasın ikisi :D senindeeeeee hep berabaer kakara kikiri inşallah :D

      Sil
    2. Ohho bi milyon yıl sonra geldim ama ben okudum onu tam bitirmedim ama baya okumuştum bi ara hatta dizisi de çıkmış püü dedim ilk okuduğum manganın dizisini yapmışlar onu da kızdım izlemedim :D

      Sil
    3. hadi be dizisi mi çıktmış -_- şimdi duydum ben yav :D japon mu kore mi dizisi aceba :D

      Sil
    4. Kore dizisi :-D ben de bilmesemdi iyimişti aslında kazara öğrenmiştim :-D

      Sil
    5. o kadar kötü mü yaa :D bilemedim şimdi du ben bi bakayım :))

      Sil
    6. izlemeden bi şey demeyim :D aslında mangası sempatikimsiydi ama bilmedim şimdi : D

      Sil
    7. Mangayı okurken başka heycanlıydım da dizi bana göre değildi sen seversin belki ay dont know :-D

      Sil
  3. Doping almak isterim ama yan etkileri tehdit gibi mübarek. Tabii o kadar enerjiye dayanamayan kalp küt diye gidiverir MazAllah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D güçlü bir kalp içinde spor yapmak düzenli beslenmek gerek zaten bunları yaparsan ilaç daneymiş :D

      Sil
  4. Yani bu mimin adını ilaç mimi mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evety çok dolandırmışım di mi asıl konuyu yazmamışım :D

      Sil
    2. Hemen yapayım kalmasın ortada :)

      Sil
    3. yap yap soğumasın ıscak ıscak :)

      Sil
  5. Resmi laykladım :D
    Güzelmiş yaa. Bana doping olarak gelsene :D Kalp krizi, tümör falan tınlayamayacak kadar enerji ihtiyacım var şuan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di mi okuyun şu mangayı yaa yazık ediyonuz :D Şu sıralar kendime faydam yok ama yalancı doping için gülün derim o da enetrji veriyor :D

      Sil
  6. ben de seni mimledim bana neee :)

    YanıtlaSil
  7. Bir şey diyeyim mi, bence mimi geri kaldır. Çünkü şu an bir beynime kuvvetli bir ilaç lazım :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zihin açıcı olaraksa bilmiyorum :D ama moralin bozuksa komik filmler videolar izle :))

      Sil