Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Ağustos 2015 Pazar

Paranoyak bloggerdan hepinize iyi akşamlaaaaaar ^_^



(Resim orange marmalede ye aittir :)) okuyun  okutun birde half prince yi de okuyun  bi de bide bide neyse bunu ayrı bir postta yazayım )



Merhaba bloggercuklarım ve okuyucuklarım nasılsınız maşallah iyisiniz inşallah ? yine bu sıralar ben diyor ve sizi kendi çekişmelerimle, tartışmalarımla kendi kendime attığım tiriplerle baş başa bırakıyorum.

O_O -Geceleri yatarken hayal kurması çok zevkli hele hayal kurarken uykuya dalması ayrı bir zevkli oluyor.  Ama şöyle bir sıkıntı var : Kurduğum hayallere  tam uykuya dalmak üzereyken gülersem uykum kaçıyor. sonra vay efendim yine mi uyuya kaldım nasıl yetişicem ben ?

O_O -İçimde birden çok kişilik barındırdığıma dair şüphelerim var öyleki ben susarken iç sesim beni rahatsız etmesin diye  kendi kendime konuşuyorum soru sorup cevap veriyorum ama  deli değilim.  sanırım . Umarım . Hayırlısı

O_O -İnsanlara karşı ayrı bir hassas davrandığımda doğrudur nedeni meçhul.

O_O - Ben dünyanın en kötü insanıyım modunda dolaşıyorum nedeni bende kalsın canlar sanırım suçlu olmadığımda bile  al bir değişik davranış biçimi daha .

O_O -Hayır bundan sonra sadece geleceğime odaklanıcam diyip yine '' bak yeaaa neden öyle dedi ki şimdi '' dialoğunu kendi kendime çok kuruyorum.

 O_O - Asabiyim kompleksliyim ama daha kedi uysallığımı görmek nasip olmadı nasipse kışa görürüm.

O_O  - 8track var bilir misiniz bilmem bilenlere soruyum o zmana sizde ilk zamnalarda içinde kaybolduğunuzu hissediyor musunuz  ? Bilmeyenler içinse her tarz müzik listesine ulaşabileceğiniz çok möhim bir site bknz (=====)

Esenlikler diler nehir gibi akarken kurumak için yükseklerden uçmanızı tavsiye ederim canlar , hadi gulugulu

 siz bir de buna kulak verin  .

 Bu da olur 

2 yorum:

  1. Bazen güzel bir hikayem varsa kafamda canım yatmak istiyor, uykum mu var? Yoo, zaten yatsam da uyuyamam ama sırf o hikaye için istiyorum. Eğer yoksa da lanet olmasın, bir kenarda sızana kadar yatmıyorum çünkü uyuyamadığım için işkence oluyor. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D işte bazen bir lütuf bazende .. :D ben ay birde şey var bende mesela güzel bir rüya gördüm ve yanlışıkla rüyanın ortasında uyandım de mi heh işte o rrüyanın ayrıntılarıı olayların sırasını falan düşünürken uykuya dalarsam rüyaya devam edebiliyorum :D

      Sil