Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 Ağustos 2015 Çarşamba

saçmalarkeneyi saçmalayıpta mı saklasak saçmalamayıp da mı saklasak ( Depdiğişik sıradan bir gün )

(Yapılcak mimler beni bekler unutmadım hiçbirini bundan sonraki postta bloggerınız onları yapacak :D  )

Kütüphanedeyim . Ders çalışmak için en serin yer.rakamları farklı abc sayılarıyla ve 87 'e bölünebilen sayılarla uğraşıyorum. Arada burnuma ter kokusu geliyor. Üzerinize afiyet  hayvan gibi terledim de onun kokusu bu. Diyeceksiniz e hani serin,  klima ? Serin de 2 gündür banyo yapmıyorum . Neden ? Çünkü doktor hanım teyze  boynumdaki yarayı sudan ve güneşten korumamı söyledi . sanırım bugün yapıcam evet . Bütün pisliğimi kokuşmuşluğumu leğğğğeeeşliğimi ifşa ettikten sonra . Değişik abi. Değişik abi nin sağı solu belli olmuyor bir gün agresif bir gün sevecen . Ben anlamıyo onun dil. He birde kütüphanenin kapısını kapatıyorlar bugün nedendir bilinmez . A1 seviye ingilizce hikaye kitabı , Şükran Yiğit 'in bir akdeniz kedisinin hatıraları kitabını ve  Ali teoman ın öykü uçları kitabını alacaktım sonra ali teomanın kitabını bırakıp Bahri vardarlılar  ın ilahi bugs bunny komedyasına iki ciltlik metro bileti kitabını aldım.  Almak istediğim bir kitap daha vardı ama en fazla 3 kitap alabiliyorum . İstediğim kitapta gitmiş zaten . Neyse ben devam çalışmaya . Hadi şu sıcak havalarda buz gibi esen esenlikler olsun size...


2 yorum:

  1. Kolay gelsin, bu sıcakta zor valla, bir de niye her kütüphanede bu "değişken abi"lerden var acaba? Kadrolu mu alıyor bunları?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolaasııııın :))) aa sizin ordada mı var ? bi teşkilat falan mı acaba bu değişken abiler bilemedim şimdi :D

      Sil