Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Ağustos 2015 Perşembe

sade ve derin 'den üzüntü mimi.

gittikçe paranoyağa bağladığımı düşündüğüm bir günden hepinize selam olsun bloggercuklarım ve okuyucularım :) mimleyen aplamız sade ve derin :))
 Sonunda mimleri yapmak için bilgisayarın başına geçtim vee  lafı uzatmadan başlaıyorum .

Üzüntü Mimi


Sorumuz şu :  Üzülünce ne yapar(sın)ız?

Ben somurturum dibine kadar  yaşarım üzüntümü :D yani son zamanlarda öyle yapıyorum . Ama zaman zaman üzüntümü unutmak için saçma sapan hal hareketlerde bulunup insanları güldürmeyi çalıştığım ve ota  puka güldüğümde görülmüştür yani  neye göre tepki veriyorum bilmiyorum ama bu durum değişiyor . bi de ben üzülünce başımın sağ ya da sol tarafı çok ağrır  acıdan üzülmeme pek vakit kalmadığı da olur :D  öyle yani
 şimdi kimi mimliyorum . Daima mimimi paylaştığım arkadaşım blogunu kapatma kararı aldı umarım yakında geri döner . Daha  önceden bloguna bıraktığım yorumcukla  onu yeni kurbanlarımdan seçtiğimi bildirdiğim çok sevgili D.S.K. anlat bakem  sen neler yaparsın üzüldüğünde :))

2 yorum:

  1. Benim de yazacaklarım seninkilerden çok farklı değil komşu ama hemen bi koşu yapıp geleyim :D Hoooppp tuttum :D

    YanıtlaSil