Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Ağustos 2015 Cumartesi

Yani diyorum yazmanın tadına varamadııııııııım (hep bişiyler derler zaten )



Diyorlar li bir müstakbel yazarın akıl defteri olmalıymış . Benim var . Bilge. Evimizden çok hoşnut değiliz ama bize yetiyor. Çizgisiz sayfalarına yazmak çok güç. Sürekli yazı aşağı kayıyor gibi.
Neyse ki Bilge şimdiye kadar şikayet etmedi. .

Evet buraya bir şeyler yazmak için açmıştım ama yine saçmaladım.( o zaman mimlerini yapsana karşiiim dediğinizi duydum mu yoksa kafamdan mı uyduruyorum ?)  Saçma da değildi de.. Boş bir yazı oldu gibi . Üstüne reçel,  çikolata ,bal, hiçbir şey  sürülmemiş soğuk ekmek gibi şimdilik sadece midemi bastırdı o kadar .

- Siz blogunuza yazdığınız yazıları önce bir defterde mi düzenler misniz yoksa direk bloga Allah ne verdiyse yazar mısınız ??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder