Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Eylül 2015 Çarşamba

durum güncellemesi bloggercuklarım


Merhabalaaaaaar bloggercuklarım ve okuyucularıııım . bu bir durum güncellemesidir bugünden itibaren kendime bir söz vermeye karar verdim .İnşallah kendime verdiğim sözü tutabilirim.  haziran a kadar   bilgisayardan  uzak kalmayı düşünüyorum . benim kendimi sınırlandırma ile ilgili bir problemim var bazen tadını kaçırabiliyorum . geçen sene  bloga çok giremeyeceğimi söylemiştim ama maşallah bir şeydende geri kalmamıştım . bu sefer izninizle ve affınızla haziran da   aranıza dönmek üzere  müsadenizi istiyorum . yeni tanıştığım , beni yeni takip etmeye başlayan arkdaşlardan  özür dilerim . ama bu sene bir şeyler değişmeli :D   

 buralrdan geçici süreliğine ayrılmadan ve esenlikler dilemeden önce beni mimlemek isteyen arkdaşlara  ufak bir duyurum daha  var  bloggercuklarım . her türlü mime açığım siz linkleri aşağı bırakın haziran da   İnşallah bomba gibi dönücem veeee beklediğinize değecek şekilde cevaplıycam . sadece mimlerin linkini yorum olarak bırakmanız yeter . :)) 
artık sizlere esenlikler diler veee sağlıklııı  huzurluuuu mutluuuu adaletliiii bir 8 ay ve daha nice zamanlar geçirmenizi dilerim :D  

4 yorum:

  1. Yokluğun zor benim için ama yararına olacak bir şeye karar verdiysen seni desteklerim :) Hep buralardayım Sıla'm döndüğünde acısını çıkarırız :)

    YanıtlaSil
  2. Sonbaharın gelmesiyle bloggerlar da yaprak dökümüne uğradı :( Güzel dileklerin için teşekkürler sen de çok güzel, sağlıklı, mutlu,huzurlu 8 ay geçirr :)) İnşallah haziranda görüşürüz :))

    YanıtlaSil
  3. hımm kararlı bir Sıla gördüm :) OLsun yine döneceksin ya..:) başarılar şimdiden :)

    YanıtlaSil
  4. Gel gör halimiiiii !! :(((

    http://iremvekitaplar.blogspot.com.tr/2015/10/gelisme-konusmas.html

    YanıtlaSil