Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 Eylül 2015 Pazar

Gecikmeli mim 2: Korkuyorum aneeeeeeğğ !! mimi


                 resim until dawn oyunundaki wendigo isimli yaratık :D

Merhabalar sevgili wendigo ay pardon bloggercuklarım :D alınmayın yaa ben bu oyundaki yaratıkları çok sevdim . püf noktası hareket etmemek :D

Yine gecikmşi bir mimle karşınızdayım :D  Özür diliyor ve beni mimleyen komşucum D.S.K . a teşekkür ediyorum . Komşumcumun  mimi için  bir tık alayım
 izninizle bir kez daha mime geliyorum . Öhm.

1-Geçmişe inip korkularının temelinden başlayalım : Küçükken seni en çok ne korkuturdu. ?
-Kendimi psikolog koltuğuna uzanmış gözlerimi kapamış çocukluğuma inmeye çalışıyormuş gibi hissettim :D  . Cevaba gelecek olursak yılan sanırsam küçükken rüyalarımda çok sık yılan görürdüm . ağzını açıp tısladığında da ağlayarak uyanırdım :D  güldüğüme bakmayın cidden ağlayarak ailemi fıtık ettiğim çok olmuştur :D

2- Peki artık büyüdün ama yinede korktuğun çok şey var bu atmosferlerin hangisi seç

Yani ben yalnızlık derim ama atmosfer dediğine göre bir yer alan seçmem gerkiyor gibi düşündüm sanırım yine uzay boşluğu olurdu. Aslında gökyüzünü ve uzayı düşünmeyi severim ama bazen düşünmek çok yalnız hissettiriyor. Evet yavaş yavaş bilinç altıma indik psikanalizmi kim yapacak merak ediyorum :D

3- kabuslarında hangisini görünce bütün gün etkisinden çıkamazsın?

Kabul etmediğim gerçekleri :D veee tanıdığım kişilerle ilgili olursa sürekli aklıma gelir :)

4- Düşündüğünde seni ne gergin eder ?
sevdiğim birinin ölümünü düşünmek ve yarın yokmuş gibi düşünmek beni gerer.

5-Yurt dışında ilk cadılar bayramında ne giyersin ?
Ya ben bunu daha önce düşünmüştüm ne giyerim ki diye ama şimdi ne düşündüğümü hatırlamıyorum . Ama şey olabilir waverly büyücüleri diye bir dizi vardı disney chanel da orada selena gomez  üstünde kostüm yazan bir tişört giymişti çok hoşuma gitmişti . onun dışındaaaa ruh emici kostümü veya porselen bebek kostümü olabilir  off hiç hayal gücü yüksek olmadı -_-

6- Diyelim ki eve seni öldürmek için biri geldi nereye saklanırdın ?

Hımmm  bu ciddiye almam gereken bir soru sanırım . Bizim evde saklanabileceğim bir yer yok . Yani saklanmam bana biraz zaman kazandırmaktan başka bir işe yaramaz. adam pes edip evden gitmez yani.
şimdi diyeceksiniz evde dolap yatak altı falanda mı yok diye  var ama işte burada önemli soru  cinayet aleti ne ?  ya adam benim saklanmış olabileceğim her yere tabanca ile ateş ederse .  gitti . Ama elindeki bıçaksa o zman onun bana ulaşamayacağı yerlere gitmemm gerekirdi ama bu seferde katilimin fiziksel özelliklerini kabiliyetlerini falan bilmem gerekir. o değilde eve gelen katilin beni ne ile öldüreceğini nereden bilicem ? adam belki tanıdık biri eve elini kolunu sallaya sallaya girecek yemeğime zehir katacak  ya da direk kafama vazoylaaaa.... Telefonum yanımda olsun yardım isteyeyim de nereye saklandığım önemli değil :D  zaman kazanmak için belki odamdaki kanepenin arkasına saklanırdım . ama dediğim gibi silahı varsa  3 gulhü 1 elham :D

7- Ruhani varlıklara inanır mısın ?
 Ben cinlere inanırım diğerlerine bişey demiycem de . Hatta bazen tam uykuya dalarken aklıma cinlerle ilgili hikayeler gelir ve uyuyamam ama bir süre sonra yorgunluktan sızıyor insan tabi :D

8- Yaşadığın en kötü his ?
düşünüyorum . Yakınının ölümü  mü gece evde tek başınayken gölgeler görmek mi ? kendi kendine kuruntu yapıp insanlardan uzaklaşmak mı ? kendin ile ilgili kötü bir özelliğini fark etmen mi ?  ne dertliymişim beee :D :D

9- bir korku filminde olmazsa olmaz dediğin şey ?
Banyoda yüzünü yıkarken aynada katilin veya yaratığın yansımasını görüp arkanı döndüğünde kimsenin olmaması. Gece ders çalışırken yüzümü yıkamaya gittiğimde kaç kez bu tiribe girdim :D

10- Hiç olağanüstü bir şey yaşadığını düşündüğün oldu mu ?
 Yaşadıysam da şu an hatırlamıyorum ama babaannem gerçekleşen bir olayı rüyasında görüyor bazen  ona üzülmesin diye söylemediğimiz şeyleri mesela . kadının içine doğuyo galiba :D

Aaaay ben çok eğlendim yaparken ama bilmedim çok uzun oldu sanki okursunuz de mi??

 kimleri mimliyorum kimleriii?

o bir küçük kardeş , o bir blogger , o bir irmik karşınızda sevgili irem :))
 Vee   o da bir taze kan :D  Ms. Amaril 'i mimliyorum kolay gelsin bloggerlaaaaaaaar :))









16 yorum:

  1. Mim için teşekkür ederim :) Çok keyifli bir yazı olmuş konusuna rağmen :D Ben de en kısa zaman da korkularımla derin bir muhabbete girip yazacağım :D.D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bekliyorum diycem ama ben yorum bırakana kaadra yapmışsın bileee :D

      Sil
  2. Ya sen mim cevaplarsın da yaparsın da ben buna bayılmam mı *.* Ya çok hoş olmuş. Dur bi özenip de Antalya'ya gideyim yazarım hemmen, boş kalmasın blogum :))

    Bu aradaaa, yeni fark ettim de ya blogunun yazılarının arkasında resim mi var *.* Ay evet ben bunu facede çok eskiden görmüştüm *.* Ben çizime başladım ya, ay bunu da yapıp paylaşayım ben yaaa *.* Ay tşk tşk öd öd *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D bu arkaplan benim ilk arka planlarımdan :D aslında bir mangaya ait yamato nadeshkio sichi henge diye bir mangaya öd. öd. öd. :D

      Sil
    2. hee bir de teşekkürleeeeeer :))

      Sil
  3. Ama ben niye böyle okurken sadece gergin oldum ? :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amacı germek olabilir mimin bilemiycem :D

      Sil
    2. Gıccık :(( Acabaaaa yapmasam mııııııı :)))))

      Sil
  4. Evet sen böyle mimlerin insanısın ya tam senlikmiş bu mim :D

    Cevapların birbirinden eğlenceli ve hoştu yalnız cinlere inanıyorsun diğer görünmeyen varlıklara inanmıyor musun orası aklıma takıldı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tişkirler tişkirler :D
      yani cinlere inanıyorum ama hayaletlere falan inanmıyorum yazık değil mi adam zaten ölmüş gitmiş günahlarıyla cebelleşiyo bir de sana ölünün ruhu musallat olmuş diyorlar :D

      Sil
  5. ay valla aynada girdin mi o tribe vendigoooo hehee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. offf çok fena hatırlatma gece tuvalete giderken aynanın önündne falan geçiyorsan hele :D bu yüzden odamda ayna bulundurmuyorum :D

      Sil
  6. Özledim artıkkkkkk !! :((((((((((((((((

    YanıtlaSil