Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Eylül 2015 Cumartesi

Gecikmiş bir mim : Blogger life mim


Selam olsun bloggecuklarım ve okuyucuklarım . Uzuuuuuuun zamandır dişe dokunur bir şeyler paylaşmadığımın farkındayım . Mazeretime üşengeçlik tembellik zamansızlık  ya da benzeri klişeleri yazabiliriz.  Çok sevgili bloggercuk Arrakis 'İn beni mimilediği mimi daha önce deftere yazmış cevaplamıştım ama bloga geçirmek ancak şimdi kısmet oldu bu gecikme için gerçekten çoooook özür dilerim .  Arrakis 'in blogundaki mim için bir tık alayım .
Vee artık müsadenizle sorulara geçiyorum efendim . .Öhm.

1- Blogger denilince aklınıza gelen 3 şey  nedir?
- Bu soruyu cevaplamak için kendi kendime 3 kere blogger dedim :D Hah buldum . Yazmayı sevmek ,paylaşma ihtiyacı, Dünyada bir karınca gibi hissetmek. Bu son şeyi şöyle açıklayayım:birçok blog demek birçok hikaye birçok kitap  birçok film birçok  şarkı, birçok eleştiri birçok gezilecek yer, ve bir çok sır. .. düşünmek bile başımı döndürdü.

2- Kişisel blogları mı yoksa gezi güzellik  moda bloglarını mı tercih ediyorsunuz?
-doğrusu makyaj moda ve güzellik blogları pek ilgimi çekmiyor ama  takip ettiğim bazı gezi blogları var  Örnek olarak  Çelebi Alper .

3- Blogger olmanızda etkili olan 3 şey  nedir?

 Biiiiiiiir: insanların hayatlarının birkaç saniyesinde bile olsa hayat akışlarında olmayı seviyorum. Şimdi acaba ilgi manyağı olabilir miyim diye düşündüm. İlgi için değil .Belki o anda o insanın hayatını etkiliyorsunuz. o insan birkaç saniyesini size ayırıyor ve ya bu ne diyor  diyor.

İkiiiiiiii:Ortam gözüme güzel gözüktü :D ne biliyim hikayeler yazılıyor eleştiler yorumlar. insanlar başından geçen bir şeyi anlatıyor tebrikler üzüntü dilekleri...

üüüüüüüüç: Bir şeyler paylaşmayı seviyorum . Blogun kişisel gelişimim için iyi olacağını da düşünmüştüm açarken :D

4- Örnek aldığınız bloggerlar var mı?
Örnek alıyorsam farkında değilim ama çok severek okuduğum ve onun gibi güzel yazmaya çalıştığım bloggerlar oldu Mesela okuduğum bir kitabı onun gibi yorumlamayı isterdim  bakınız Ebediyen Edebiyat 

5- Şu an ki mesleğin nedir veya hangi mesleği seçeceksin ?
Şu an vasıfsızım . Evet bildiğin vasıfsız. Kuzenim dedi ki eğer öğrenci değilsen Ankara 'da vasıfsız olarak geçiyormuşsun.  :D Acı gerçek 2. kez hazırlanıyorum. Çakma öğrenciyim de denilebilir :D .
Hangi mesleği seçeceğime gelecek olursak onu bende bilmiyorum hukuk, uluslararası , havacılık işletmeciliği  ne çıkarsa bahtıma :D

Şimdi buraya blogger arkadaşlarımı yazarken aynı zamanda yazdığım bllogger arkadaşlarımı mimlemiş oluyorum. Arkadaşlarım büyüüüüük bir kısmını mimlendiğini düşünürsek  yeni bloggercuklar bulalım :D  . şimdiiii Öhm.

Biricik komşucuk D.S.K. yı başa yazıyorum baktım ki bu mimi yapmamış  o zaman onu mimlemek boynumun borcudur diyor ve paslıyorum (  korkunçlu mim var komşucum sırada unutur muyum ben :D )

 Ve.  ooooo mimlenmemiş başka bir taze kan :D Kalem fili . üniversite teleaşı vardır şimdi sende ama olsun bi ara el atarsın de mi :)

8 yorum:

  1. Ahaha okurken çok eğlendim ya. Ben bu kadar eğlenceli yazamıyorum :/ En kısa zamanda yapacağım, teşekkür ederim blogcanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tişkirler :D beklerim ben zamanı önemli değil ne zaman uygun olursa :D

      Sil
  2. Harbi çok eğlenceli olmuş komşucuğum ellerine sağlık :D

    Bende bugün gece veya yarın yapacağım İnşAllah çok teşekkür ederim ayrıca mim için.

    Korkunçlu olan mimin cevaplarını çok merak ediyorum biran önce yap da okuyak :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tişkirler tişkirler :)) rica ederim ni dimek bekliyorum :D
      çok yakında komşumcum çok yakında beklemede kal :D

      Sil
  3. Yaptım http://yeter678.blogspot.com.tr/2015/09/blogger-life-mim.html#comment-form :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. komşumcumun hızını yetişilmiyor :D

      Sil
  4. son yazımdaki mimi de yapsanaaaaaa

    YanıtlaSil