Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Eylül 2015 Çarşamba

kendi sayfa görüntüleme şeysini yapma seçeneğine rağmen beni bi tarafına takmayan bloggera selam olsun






Selam olsun hepinize dostlar .

şu yapayanız günlerimdeki tek dayanağımı ( senin yerin ayrı blogcum üstüne alınma )
kulaklığımı yitirdim biraz önce . Geçen sene annemin kulaklığını kullanıyordum sonra onu bozdum bende   başka bir tane aldım biraz önce annem telefonundan radyo dinlemek istediğini söyleyince kulaklığı ona verdim kadın da haklı bozdum onunkini ne diyeyim T_T
 bari şunları hep beraber dinleyelim de eski günleri  yad edelim ...


Ne güzel dinlerdim beeee ( kulaklık alıncaya kadar böyle yakınırım baştan söyleyim :D )


Angus and Julia Stone- Draw your Swords


UnClubbed 2 - Only Love Can Break Your Heart (with Gerard O'Connell)


Chammak Challo Full Song" Video "Ra One" | ShahRukh Khan | Kareena Kapoor

En kısa  Zamanda filmini izlemek istiyorum :D



Melis danişmend - Gölgemde Dinlenmeye Gel 



Göksel - Denize Bıraksam 


Three Days Grace - Never Too Late



The Away Days - ''Your Colour''


Yaşar Kurt - Yar Sen Almus`lu musun?


Yüzyüzeyken Konuşuruz Para Hala Bende 


Beş Kardeş Feat. Müslüm Gürses "Hangimiz Sevmedik"


                                                             her güzel biter zaten de mi :'(


2 yorum:

  1. hımmmmm iyi oldu dinlerim. angus stone ve denize bıraksam çok sefiyom bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezberlediğim unutttuğum sabah uyandığımda aklıma gelip mırıldandığım şarkılar :))

      Sil