Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Haziran 2016 Pazartesi

Bu sıcaklarda ben evde ne yapcam sorunsalı.Aaa bu arada merhaba :D



Sınavları daha yeni atlatan biri için erken gelebilir  bu sıcaklarda ben evde ne yapıcam sorusu. Ama cidden ne yapıcam ben ? birkaç satırlık bir liste oluşturdum  öhm . şöyleki

  1. odanı topla
  2. dolabını düzelt
  3. okunacaklar ve izlenecekler listesi yap
  4. not tutma tekniklerine göz at
... falan filan işte liste böyle gidiyor : D
_________________________________________________________________________________

Sınavı atlattık ya cidden üstümden yük kalktı. Ama şöyle düşünün uzun zamandır aynı yerde kalan şeyler ve o şeylerin etrafı  tozlanır. Benim de öyle.  üstümdeki yük kalktı ama tozunun alınması ,temizliğin yapılması için sonuçların açıklanması gerekiyor : D

Sınav için şöyle bir yorumda bulunabilirim ki benim daha zor yazılılarım oluyordu. Cidden. Ama yanlış anlaşılmasın hepsini çok bildiğimden çok yaptığımdan değil.Sadece günlerini saatlerini edebiyat kitabı başında geçirip  eserlerin türlerine kadar ezberleyenlerle  , oturup  çalışmayıp birkaç şey bilenlerin  birbirine yakın netler yapmalarına çok sinirlendim . Nerede kaldı çalışanla çalışmayanın farkı . Neyse diyor, bu sinirimi başka bir postta çıkarmak üzere  içime geri tıkıştırıyorum .
Şu sıcak günlerde sizlere de kendime de biraz esenlikler diliyorum .

Yolda Projesi -Pandalar

4 yorum:

  1. heeeeeey sesin çıktı sevindiim hadi hayırlısııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveeeet bağırasım var o derece :D amiiiiin :))

      Sil
  2. Tekrar hoşgeldiiin :))
    Sınavın aşırı kolay olduğunu bende duydum, çok sinir bozucu olmuş. Ama umarım hedefine ulaşırsın. Hakkında en hayırlısı olsun inşaallah :))
    Şarkı çok eğlenceli bu arada :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduuuum :)) amiiin hayırlısı artıkın :D de mi yaa evde bu şarkıyı söyleye söyleye zıplıyorum :D

      Sil