Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Ağustos 2016 Pazar

Uyarı :yazar bu yazıyı melonkolik bir ruh halindeyken yazmıştır.

İnsanların ne yapacağını şaşırdığı anlardan birini yaşıyorum. Belki biraz hayal gücüm fazla . Bu yüzden zor oluyor  tercihler. İnsan hayal gücünün ortaya attıklarıyla elinde kalanları ayırt edemiyor. Daha sonra zor durumda kalmamak adına bir adım atıyor insan. Bunu yaparken başka bir insan evladını kırıyor. Geleceği düşünüyor ve öbür tarafı da.Gelecek tedirgin ederken öbür taraf korkutuyor. Yaptıklarıyla yaptıklarından arta kalanla düşünüyor da düşünüyor. Kelimeler de yetmiyor rahatlamaya. Makinenin rezervuarı gitmiş bile. Amaaaaan  


8 yorum:

  1. Kendi düşüncelerini ve tabii başkalarınınkini de katmadan yaşadıklarını düşün veya bir kağıda yaz. Sonra tekrar karar ver nasıl davranacağına.
    Hayatında yeniliklerin olduğu sürekli bir şeylerin değiştiği bir dönem içerisinde insanları ölçüp tartmak daha da zor olabiliyor.
    Sıkma canını. Yaşadığın zorlukları biriken tecrübeler olarak gör he mi :))
    Çok öptüm :) ♡♡♡

    YanıtlaSil
  2. Dediğin gibi düşününce yaptıklarım yapmam gerekenler gibi geliyor.Duygusal bağ işini biraz abartıyorum sanırım bu beni çelişkiye düşürüyor. Ama dediğin gibi yaşadığım zorluklar biriken tecrübelerim :)) biraz daha netim şimdi . Teşekkürler :) Ben de çook öptüm :)) ❤❤❤

    YanıtlaSil
  3. ne demek istiyon burdaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada yapmam gereken şeyi yaptığım halde çektiğim vicdan azabının etkisindeydim :D keşke hala öyle olsa :D şimdi çok daha fena bir tercih yapmak zorundayım sanırım :'D

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Bir şeyleer vee başka bşr şeyler daha :D ama geçti galiba . Yani neyseki onu atlattım ve başka sorunlara yelken açtım :D

      Sil