Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Ağustos 2016 Pazartesi

Yolculukta bi tarafı tutalan blogger


Merhaba okuyucularım ve bloggercuklarım. Nasılsınız ?ben çok şükürüm . Nerelerde bu blogger ? Bu sorunun cevabını bende çok merak ediyorum. Şu anda yoldayım. Bildiniz(belki de aklınızın ucundan bile geçmedi) üniversite kaydı için yoldayım .Üniversite öğrencisi için yapılan her türlü  tavsiyeye açığım.  Arkada bıcır bıcır konuşan bi çocuk var . Hayır şikayet etmeye hakkım yok . çünkü belki ondan daha büyükken benimde hemen hemen aynı şeyleri yapıp sesimi alçaltmam için uyarıldığımı hatırlıyorum.
Yanıma okumak için mine sota nın ''kendimden geçiyordum uğradım '' ını ve suphi varım ın ''karanlıkta iki ceset ''ini aldım. Mine sotanın ki benim mal varlığım . Suphi varım ın ki ise kütüphaneden . Kütüphane kitaplarını da geciktirdim zaten .İyi fırça yiycem sanırım :D Neyse  artık üniversitenin kütüphanesini kullanırım. Tabi kitapların çoğunun makalelerden oluştuğunu düşünüyorum ama görmeden bilemeyiiiiiiz. Olmadı ver elini ikinci elciler . Bakalım ilk sene nasıl geçecek . Hep birlikte göriciiiiiiiz.  O zamana kadar sizlere esenlikler dilerim okuyucularım ve bloggercuklarım . Nehir gibi akın ve yükseklerden uçuun. :))

8 yorum:

  1. Hmmm heyecanlı işler bu işler, keşke bende okusaydım :/ (işten eve gelmiş ve yorgunluktan ölüyordu)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorucu ama heyecanlı. Benimki de el tiriyakiliği :D kitap yanımda ama çok okuyamıyorun :))

      Sil
  2. Üniversite kütüphanelerinde romanlar da oluyor merak etme :)
    Nehir gibi akarak gidip gelin inşaallah :) (Senden çarpmaya çalıştım lafını ama olmadı sanırım :D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook merak ediyorum ilk fırsatta kütüohanesine giricem :D Güzel güzel yav gregor serisi vardı orada insanlar yarasalar farelerin ayrı ayrı selamlaşması vardı oradan kaptım :D

      Sil
  3. Ay uzun süre oldu uğramayalı. Bir yorum yapmak zor oldu yaaa. Steve Jobs gibi düşünmek adlı kitabı bir kenara attım küçük prense başladım. Merakla beklenen kitap yorumları gelsin bloguma diye bekliyorum ben de. Kütüphane sevgisi yeniden yeşerecek mi acaba ? :)) Ben Antalya'ya gideyim de bir kütüphaneye uğrayayım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi telaşımdan bakamıyorum ki sağa sola :D duu hemen geliyorum . Kütüohane iyidir yav havası seşsizliği sakinliği :))

      Sil
  4. :) şirin komiiik seniiii :)

    YanıtlaSil