Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Eylül 2016 Pazar

Ankara sorunsalı : buraya incitmeyen anlamlı bir başlık lazım.


Resim  Smile brush webtoon undan

Nasılsınız ? Ben çok şükürüm. Bugün kuzenimin oğlunun doğum günü vardı. Oradayız şimdi . tabi doğum günü bitti. Temizlik bitti ve oturma safhasındayız. Bugün sizlerle paylaşmak istediğim konu ankara da avmnin önündeyken yaşadığım bir olay üstüne . Avm ye girerken engellilere yardım etmek için kağıt bayrak ve kalp satanlarla denk geldim. Önce bana ellerindekini uzattılar sonra da engellilere yardım topladıklarını söylediler. Gönlünüzden ne koparsa derken insanların genellikle 50 -100 lira verdiklerini de eklediler. Ben öğrenciyim o kadar veremem dedim. Ha bu arada bana cüzdanın içinden bir kimlik de gösterdiler. Dediğim gibi öğrenci olduğumu söyledim ve bir miktar para verdim. Arkamı dönmüş giderken bu sırada bir başkası bana seslendi ve aynısın7 söyledi yanlış hatırlamıyorsam.  yine o da bi kimlik gösterdi. Ona da bir miktar verdim ve bu kadar mı dedi . Bendr öğrenci olduğumu ve alışveriş yapmam gerektiğini söyledim. Arkasını döndü  gitti. Avm nin kapısından girerken acaba dedim. Bir ihtimal işletilmiş olabilir miyim ?
Şimdi bu olayı kime anlattıysam biri hariç hepsi kandırıldığımı söyledi. Diğeri ise ankara da avmnin önünde bu kadar sahtekarlık olamayacağını söyledi. Ne düşünmem gerektiğini bilmiyorum. Ama eğer kandırıldıysam kızıyorum .   insanların duygularıyla oynayıp kağıt bayrak satıp milli duyhularıula oynayıp  yine insanlara olan güvenimizi zedeleyenler yüzünden belki de gerçekten ihtiyacı olanlara yardım edilmiyor. Yine bu olyın yaşandığı gün  sıhhıyede  kayboldum ve dolmuşların yerini sormak istedim iki bayana . Ben kendi kendime konuştum sorumu sordum ve umursanılmadım. Gerçketen ihtiyacım vardı mesela o yolu öğrenmeye . Hadi ben büfeye bi şekilde sorup öğrendim. Bayanlar neyle karşılaştılarda beni tınmadılar merak ediyorum . İşte insanlar yine bazı insanlar yüzünden ihtiyacı olanlar karşısında kör sağır dilsiz taklidi yapıyor. Bu benim kanıma dokunuyor ya. Kandırıldım mı bilmiyorum . Hala dürüst olma ihtimalleri var o gün bağış yaptığım insanların. Eğer dürüstlerse bu seferde artniyetli olduğum için kendime kızıcam biliyorum. Ve bu sürekli olurmuş ankarada . Bu sefer böyle oldu. Bir dahaki sefere gerçekten ihtiyacı olan birine denk gelip kör sağır dilsiz gibi davranmaktan korkuyorum . Ey ankaralı bloggercuklarım bana bir tavsiye napayım ben şimdi

11 yorum:

  1. Kendine yükleneceğin bir durum yok ortada. Vermişsin parayı ve olmuş bitmiş, sahtekar olup olmadıklarını öğrenmek de pek kolay gözükmedi bana açıkçası. Bir daha ki sefere bu şekilde yardım toplayanlara para vermesen daha iyi olabilir. Daha önce bana da oldu benzeri ve böyle yardım toplayanlardan bucak bucak kaçar oldum. Yardım bu şekilde toplanmamalı, para nereye gidiyor belli değil ki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya gerçekten ihyiyaç sahibine ulaşıyırsa o para düşğncesi beynimi kemiriyor. Bir daha ki sefere bağışı bireysel mi topluuorlar sorucam varsa kart ve banka hesap numarası istiycem😁. Ne yapacağımı şaşırdım 😥

      Sil
  2. Bende ankarada yasiyorum cok sukur basima henuz boyle bir sey gelmedi😊 ama gelmeyecek diye bir seyde yok. Bence kandirilma degilde baska bir sey bu yahu 😥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başınıza gelmediyse çok şükürlük bir durum gibi . O anki çelişkiyi yaşamak zor yav 😆

      Sil
  3. Kandırılma demeye dilim varmıyo. Belki doğruyu söylüyorlar . Ama hep birşeyler konusunda uyarılıyorum . Kime neye inanacağımı şaşırdım iyice. 😧

    YanıtlaSil
  4. Kendine kızmana gerek yok. Bende çocuklara içim acıya acıya para vermiyorum. Bunu bize, onlara yaşatanların yüzü kızarsın.

    YanıtlaSil
  5. Yardım verirken , gerçekten kimin yardıma ihtiyacı va bilemiyorsun , bu sebeple de ben güvendim kuruluşlara veriyorum bazende komşularımız gerçekten ihtiyacı olan biri belirliyorlar ona veriyoruz , bence her önüne gelene verme , çünkü ne için kullanaclarını bilemezsin ama yardımı da kesme .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben uine limden geleni yaparım ama sıkıntılı olan kimin gerçekten ihtiyavı olduğunu kestirememde . Yok akıllandım artık her önüme gelene vermem galiba :D

      Sil
  6. Türkiye burası her şey olur icabı aslında :D Garip yani. Kendimiz duygularımıza bağlı olarak bağışlıyoruz ve Allah bunu biliyor. Ben de bu yüzden Allah beni biliyor ve gerisi o kişiye kalmış diyorum. Böyle düşünebilirsin! ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En mantıklısı ve artık öyle yapıyorum :D öbür türlü sadece kendimi yiyip bitiriyorum :'D

      Sil