Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Eylül 2016 Perşembe

Bu bir bant kaydıdır # 1

Merhaba bloggercuklarım ve okuyucularım. Artık size hitap kısmını bir düzene oturttuğum için mutluyum. Şimdi gençler, bu bir bant kaydıdır. Şöyle ki siz bunu okurken içinde bulunduğumuz zamanda yaz mevsiminde olacağız büyük ihtimalle. Ama ben bunu ekimin ortasında yazıyorum . Bildiğiniz üzere sınava hazırlanmak adına buralardan biraz uzaklaştım. Ama canım bir şeyler yazmak paylaşmak istiyor. İşte biz (iç sesim ve ben ) buna öğrenci psikolojisi diyoruz :D
Ders çalışma zamanı canımız her şeyi yapmak  ister ama çalışmadığımızda da sıkıntıdan patlarız de mi (hı hı deyin :D ) İşte ben de dedimki madem bir şeyler yazmak istiyorum yazdıklarımın bir kısmını buraya ''bu bir bant kaydıdır''başlığı altında yazayım. Öyle. Şu an kütüphanedeyin ve kesir problemi çözme çabasındayım. Bugün bir arkadaşımın doğum günü birazdan onu arayacağım. Haydi görüşürüz. 
Ders çalışırken müzik dinlenmez diyeceksiniz ama şimdi kulağımın birinde travis sing  çalıyor. Kulağımın birini özellikle vurguluyorum. Çünkü kulaklığımın biri bozuk  -_-   şu an iki kulaklıkla müzik dinleyenleri feci kıskanıyor olabilirim.

 Günümüzden bir not :bu yazılarım biraz bölük pörçük yani farklı zamanlara ait ve yoğun saçmalık içerebilir :D ya da boş konuşma :) sonuçta ders çalışırken hemen her sıkıldığımda bunları yazdım  neyse artıkın hadi esenlikler olsun size nehir gibi akın ve yüjseklerden uçuun :))

6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Şimdi politik davranamıycam :D eşit ağırlıkçılara yazık oldu :D ama genel olarak iyiydi yav. Yani geçen seneye göre daha iyi bi sıralama yapıp sosyal hizmet bölümüne yerleştim 4 yıllık :D

      Sil
  2. Ay çok şeker ya kaç zaman geçmiş o zaman yazalı eğlenceli bir seri olacak belli ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hadi inşallah :D güzel olur hevesiyle yola çıktım ama hayırlısı :D

      Sil