Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Eylül 2016 Perşembe

Bu bir bant kaydıdır #2

( Bu bir bant kaydıdır başlığı altındaki yazılar 2015-2016 eğitim öğretim döneminde mezuna kalmış bir öğrencinin o dönem içinde yazdıklarından  meydana gelmektedir .  Bu yazıların derslerle çok alakası olmayıp  içerikleri yazan öğrencinin ruh haline yaşadıklarına okuduklarına göre değişik atmosferler ( bu kelime buraya olmadı ya neyse ) barındırabilir . Bu da böyle bir nottur Sevgiler ve saygılar :D )



Marslıyı okuyorum .Zevk alarak okuduğumu söyleyebilirim ama çok da akıcı gitmiyor benim için. Nedeni belirsiz.  Ben size şeyden bahsettim mi ? Tuvalete gittim geldim neyden bahsedeceğimi unuttum :D  Hah. Çok kolay bir şeylerin etkisinde kalıyorum. Örneğin hayatta kalma tarzında bi oyun videosu izliyorum de mi ? Oyunlarda eşyayı çantaya atarken çıkan envanter kutucukları varya işte sanki bir envarter listesi açılıyo çantamı hazırlarken gözümün önünde:D açıklayıcı oldum mu bilmiyorum . şey gibi düşünün . Zombili bir film izliyorsunuz mesela ve izlediğiniz filmde karakter , eşya toplayıp hayata devam etmeye çalışıyor demii?  Heh şimdi filmi kapattınız ve dışarı çıkacaksınız yanıma el feneri de alsam mı çakmak falan diye düşünseniz. mesela zombi saldırısı falan olurmuş gibi bi hisle . Yine olmadı ya neyse. :D Ne diyordum  , marslıyı okurken mesela evin içinde marsta hayatta kalmaya çalışıyormuş gibi hissediyorum. Düşüncelerimi tam olarak aktaramamak beni çıldırtıyor ya neyse :D   bu da böyle bir bant kaydıdır :D Esenlikler dilerim :))

10 yorum:

  1. Aaa o his bana da oluyor . Amerikan filmleri bizi bu hale getirdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmleeer kitaplaar dizileeer mangalaaar etkisi altında kaldığımız çok şey var :D o değil bazen bu hislerin etkisi altında kalmak mutlu ediyor insanı :D

      Sil
  2. hayata ekşın katmanın zararı yoktur. aksine eğlencesi vardır. tabii uçuk değilse. -gerçi şu vakte kadar uçuk bir şey yaptığımı da anımsamıyorum bak, tüh. tüh, diyebileceğim bir şey çıktı. hiç değilse bir tanecik olsun isterdim- kitabın o turuncu kapağına tav olup almıştım. turuncu renginin hatrına bir çırpıda okumuştum ki; Tanrım! şu an blogun gözüme katçana daha güzel gelmeye başladı biliyor musun? yazıyı yazarken yandaki turunculu kediyi gördükçe sayfaya bakakalıyorum. um; konudan sapmayayım. tabii şu vakte kadar yazdıklarımın içinde ufak bir mana varsa. zevk alarak okuyorum demiştin, umarım aynı düşünceyle rafında güzel bir iz bırakıp çıkar kitap. (şahsen hiç sevmediğim, rafımda baktıkça 'seni death note'a yazacağım' dediğim kitaplardır)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi yalan yok yazdığın yorumu anlayabilmek adına yazdığımı bir daha okudum :D Ne yazdığımı unutmuşum resmen birkaç saat içinde :D Ekşın iyidir iyidir kanı sıcak tutar :D Kitabın methini çooook duydum .Aynı hevesle kütüphaneden aldım :D aslında güzel kitap fakat az da olsa bilimsel bi dile sahip aslında o bilimsel kısmı da gayet komik anlatmış ama akıcılık yönünden benim açımdan sıkıntılıydı :D zaten sonunu okuyamadan geri verdim ( büyük itiraflar volum bilmemkaç :D ) Filmini izledim :D Deme yav konusu eyiydi aslında gidiş yolundan bikaç puan alır bence :D hehehe kediler kalp ben her tür , her renk, her boy :D

      Sil
  3. Yalnız böyle böyle evin salonuna toprak taşıyıp patates yetiştirmeye başlama da ahahahaha. Hayır solucanı olur, tozu olur, biti olur baya uğraşman gerekir ondan diyorum ahahahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hiç öyle düşünmemiştim daha çok uzaya çıkarsam ne lazım olur gibisindendi :D hahahah :))

      Sil
  4. bu yazı dizin çok eğlenceli gidiyooo :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba deep in yazısında gördüm sizi takipdeyim:) benim bloğuma da uğrarsan çoksevinirim

    YanıtlaSil