Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Eylül 2016 Perşembe

İlk günden ilk derse geç kalan blogger buyrun benim

Evet okuyucularım ve bloggercuklarım. Şu an yusuf yusufum. Sebebi derse bir saat geç kalmam ama daha fenasını söyleyim mi? Hocanın derse geç gelmesine rağmen geç kalmam. Şu an sınıfın önünde oturma yerlerinde oturuyorum. Burada kader ortağım olduğunu düşündüğğm bir arakadaş daha var bizşm sınıftan . Bekliyorum bekliyorum bekliyorum hadiii geliiiiiğn üstüğmeeeğ korkmuyoruuuuuğm . Yani aslıbda korkuyorum hemde ölesiye. Lise hayatımda bile bu kadar geç kaldığımı hatırlamıuorum. Ama evden erkende çıktım . Son bindiğim dolmuşta dersin başlamasına yarım saatten fazla vardı. Ve sonra dolmuş şoförü bey abi dolandıırdı dolmuşu . Dolandırdı vee dolandırdı ve tabiki yine dolandırdı google mapi açrım aha şimdi şuradan dönecek derk3n hep ters yönlere döndü sonuç olarak okuluma yakın olduğunu bildiğim ama neresi olduğunı nilmediim nir yerde beni indirdi. Oooooğf. Ve yine sonuç ben haritadan bakarak kaybola kaynolay sora sora hocadan 10 dakika sonra okula geldim. Sonra kantine gittim ve kendime sek bir süt ısmarladım. Bu arada mutsuz olduğunuzda çikokatadan daha çok muylu edecek şeyin ne olduğunu bilşyor musunuz?  Protein. Evet kızgınken ya da üzgünken çikolata yerine protein içeren yşyecekler ve içecekler tükettiğimizde daha muylu olurmuşuz. Bu bir rivayet mi gerçek mi bilmiyorum. Nerede okuduğumu hatırlamıuorum :D sınuç olarak ben halaaağ hocanın çıkmasını bekliyorum. Bundan sonra sabahları 1 buçuk saat önce çıkacam . Anlaşılan o ki 1 saat kurtarmıyor. Ya da artık başka bir semtin dolmuşuna biner  biraz yürürüm. Ne okcak ki. Geç kalmaktan iyidir.


12 yorum:

  1. Sinir sistemi diyince akla ilk gelen proteindir zaten. Eğer yeterince B6 - B12 ve türevi alırsan sinirlerin sağlam olur, sağlam sinirli insanlar daha az sinirlenir daha az mutsuz olur. Bilgin doğru yani.. Et ye bolca :)) Evden de erken çık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklım başıma gelmiştir :D aslında erkende çıktım ama biraz yolları bilmemenin azizliği birazda dolmuşun dolanmasının azizliği diyelim :D Bak senin dediğin daha açıklayacı olmuş :))

      Sil
  2. Hım demek o yüzden koreliler sinirlenince o sütlerden içiyor ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hiç o şekilde düşünmemiştim olabiliiğr :D

      Sil
  3. Erken çık erken hep bi kere geç kalıp daha erken giderim ben de derim.sonra bakarım baya erken gitmeye başlamışım ayarsızım arkadaş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erken çıkcam inşallah :D ay hadi inşallah erken gideyim ben razıyım ona :D hangimizin ayarları tam ki :D

      Sil
  4. Bende geç kalan tiplerdenim malesef kader ortağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de ilk hün olinca demdeğişik oluyo :D Ay demeee kader ortaklığımız zamanında yetişen kişi profiline uysun :D

      Sil
  5. Bizde de okulun ilk günü 7 buçukta gelmiş olmama rağmen saat 10'da içeri girebilmiştik 😠😠😠 Ama ossundu :) 1 ayı çoktan geçti ve ben sabahları otobüs gelmediği için okula koşa koşa gidiyorum. Ve tabii ki 1 hafta boyunca karnım ağrımadı -,- Zor zoooor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zooor ki ne zooor :D büyük şehirlerde ulaşım daha da fenaymış öğrendim :D

      Sil