Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 Ekim 2016 Perşembe

bu bir bant kaydıdır #5

( Bu bir bant kaydıdır başlığı altındaki yazılar 2015-2016 eğitim öğretim döneminde mezuna kalmış bir öğrencinin o dönem içinde yazdıklarından  meydana gelmektedir .  Bu yazıların derslerle çok alakası olmayıp  içerikleri yazan öğrencinin ruh haline yaşadıklarına okuduklarına göre değişik atmosferler ( bu kelime buraya olmadı ya neyse ) barındırabilir . Bu da böyle bir nottur Sevgiler ve saygılar :D )

sağdan sola okunur 

Fışık fışık burun çekmeli bir günden hepinize merhaba . Bendeniz hasta bloggerınız amaçsızca saçmlarkene. Bugün sizlerle konuşacağımız konu: Küçükken hapşıracağım geldiğinde elimin peçeteye gitmesi sonucu kaçan hapşırık krizlerim ve benimde hapşırığıma çaktırmadan almaya çalıştığım peçeteler değil. Eğer kurduğum cümleyi anlamadıysanız bir daha okumanızı tavsiye ederim çünkü ben bile bir süre sonra düşünerek yazmayı bıraktım :D
Kısa kes uleeeyn ne diyceksen de diyorsanız: Size diyecek hiçbir şeyim yok. Hayır cidden yok. Tarih çözüyordum sıkıldım. Bi müzik şeyedip gideyim dedim. Tabi bu şey etme işi ancak ben bu yazıları bloga geçirirkenolacak ama neyse. Öhm. şarkımız bahadır sağlam kır papatyası.


Esenlikler diler büyük ihtimalle bunları okuyacağınız zaman dışarıda havanın güzel olacağını düşünür , sıcağın tadını çıkarmanızı temenni eder ve böyle başı ayrı sonu ayrı oynayan cümleler kurduğum için ufak bir sori çakar ve artık nihayetinde giderim :D 

7 yorum:

  1. Doğruyu söyle kız, aşık mısın sen? :D Son postlarda ki şarkılar der susarım :D
    Kesitini paylaştığın mangayı başta soldan okuyup anlamamama(mamamamamamamam :D ) ne demeli bilmiyorum :D
    Geçmiş ama geçmiş olsun diyeyim adettendir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok be ya o dediğin beni teğet geçiyo :D denk gelmiş der susarım :D şimdi şöyle hasta bir karabasan var iğneden korktuğu için hastahaneye gitmiyor öyle atışıyorlar :D hahhaha teşekkürler :D nasılsa eli kulağında hastalık mevsimim :D

      Sil
    2. Yok be ya o dediğin beni teğet geçiyo :D denk gelmiş der susarım :D şimdi şöyle hasta bir karabasan var iğneden korktuğu için hastahaneye gitmiyor öyle atışıyorlar :D hahhaha teşekkürler :D nasılsa eli kulağında hastalık mevsimim :D

      Sil
    3. Bir gün kiriş olsun o zaman :D
      Yok kız anladım paylaştığın mangayı. Sadece okurken boşta bulunup soldan okudum(sağdan okumam gerekiyor ya), o yüzden önce bir idrak edemedim :D
      Bol c vitamini tüket hasta olma sakın Sıla'm <3

      Sil
    4. Hayırlısı artıkın :D ahhaha yanlış okumam sonucu :D bol bol vitamin tüketiyorum ama ankaranın ayazı mağlum :D ay okulda pcden yazayım dedim fırsat bulamadım yayınlarıda önceden zaman ayarlı yaptım :D
      Kız'ım kissledim yanaktan<3

      Sil
  2. İğneden halen bende tırsıyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İğne olurken gözümde iğnenin ucunun bende kaldığı canlanıyoo
      -_-

      Sil