Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 Ocak 2017 Perşembe

Çok gecikmiş bir mim :ütopyadan mimliyoruz


Merhabayın bloggercuklarım ve okuyucularım . Nasılsınız ben çok şükürüm . Uzun zamandır yazı yazmıyorum  ama bir bahanem de yok sanırım kendimi savunacak . neyse konumuza geçelim ':D . Bugün yine bir mimle karşınızdayım . Evet yine miiiiiğm ama mim candır kandır. Birbirimizi tanımamız için önümüze çıkan fırsattır.  Bu mimi çooook geciktirdim. Hatta bu mim geciktirdiklerimden sadece biri *:D  Evet öhm .

1- Mucizelere inanır mısınız ? Neden ?
İnanırım . Mucize demek umut demek. E umut fakirin ekmeği. Olmayacağını bile bile beklemekte hayata renk  katıyo . Deep  mucizeler beklemediğin andan gerçekleşir demişti. Ne güzel demiş . Ters köşe yapıyo mucizeler genelde.  Bir de bir mucize beklentisi varken b planını yapmak daha kolay bence . Umut beyni yeşil tutar çünkü.  Ne demiştik başta :umut ,mucizedir.

2- Şu an bir mucize olsa ,ne olsun isterdiniz?
Şu an bir mucize olsaağğğğğ.... Bana çoook uzun gelen bir süre düşündüm ve acaba dedim ilk soruyu hatırlayarak  mucizelere inanmıyor muyum . Şu an bir mucize olsa hemen şimdi olsa.
Bir mucize olsada kendimi bulabilsem . Bulduktan sonra bazı şeyleri kalıcı olarak  kaybedebilsem . İnsan olmaya daha da yaklaşsam kaybettikçe. İnsanlıktan uzaklaştıktan sonra tekrar yaklaşınca uzaklaşanlara desem ki ''hey gençler ordan değil. Buradan gidiliyo'' insanlığa giden yoldaki tabelalarla oynayanların kafasına kafasına geçirsem o oynadıkları tabelaları mesela . Mucize lazım bana :'D

3-Bu kişi/olay /yer benim mucizem dediğiniz bir şey var mı ?
Benim mucizem karşıma çıkan güzel insanlar. Bana bir şeyler katanlar. Blog yardımcı oluyor güzel insanlar tanımaya ,güzel paylaşımlarla karşılaşmaya .

Öyle işte . Bu kadaaar şimdi ben sosyoloji finaline çalışmaya kaçar.
Nehir gibi akın vee yükseklerden uçun okuyucularım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder