Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Mart 2017 Perşembe

Bulunamayan başlık

Herkese selamlar.
Nasılsınız? Ben çok şükürüm. Nerde bu kız? O da bilmiyor. Beden orada bir yerde ama ruh almış valizini eline dolaşıp duruyor. Eve uğradığı yok. Zaten uğradığında da bedenle pek anlaşamıyor. Bir sinirli haller efendime söyleyeyim bir vicdan muhasebeleri.  Neyse bunlar uzun , gereksiz ve son derece ruhumla bedenim arasındaki duygular. Bir de arada bırakmasalar beni diycem ama bu seferde kendimden 3. bir kişi gibi bahsediyor olucam. Gerçi bedenimle ruhumu ayrı kişilikler olarak kabul etmiş oldum zaten.  Ruh da kendi içinde parçalara ayrıldı da şu an bu satırları bedene  zorla yazdıran o parçalardan biri mi acaba ? Neyse bunlar boş lakırtılar sevgili kariler.
Ben gidip çekirdek ve patlamış mısır eşliğinde ruhumun içindeki parçalarla kavga etmesini izliycem.  Şuraya bir şarkı atayım reklam arası gibi olsun . Esenlikler dilerim karilerim. Nehir gibi akın ve yükseklerden uçun.
Badem - kaşları kara değil mi 

4 yorum:

  1. O karmaşa yok mu o karmaşa :/ Anlatmak ister misin? Mail at istersen.

    YanıtlaSil
  2. Arada öyle gelip gidiyorlar bana :D neyseki Uzun kalmıyorlar şu sıralar . Bi çay içip kalkıyorlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun misafirlik iyi olmuyor zaten onlarla, pek bir sevimsiz o hisler :D Uzun kalmamasına sevindim :)

      Sil