Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Nisan 2017 Salı


Bugün konumuz benzetmeler. Ruh halimi bir şeylere benzetiyorum sayın blog.Örnek mi ? Ruhum bazen zehirliymiş gibi. Kötü olanlarla iyi olanlarla birlikte ruhumu bir kaba koymuşlar. Sonra bir güzel çırpmışlar . Sonra o ruh karışımını bedene aldıkları yere geri koymuşlar gibi. Sonra o karışım bedenimde iltihap yapmış. Ama nasıl yapmış nasıl yapmış hani sivilceyi patlatırsınız sıkarsınız sıkarsınız içindeki iltihap bir türlü bitmez ya öyle. Sonra bedendeki bu iltihap için antibiyotik vermişler bana . Bende kullanmışım . Sonra bu iltihaplı bölge şişmiş şişmiş patlamış. sonra patlayan yerde bir boşluk oluşmuş . Çukur. Zamanla bu çukur kabuk bağlamış kapanmış. Ama bir süre sonra aynı yerin içinin tekrar iltihap topladığını fark etmişim. Kısır döngü yani. Ahanda böyle. Tabi benzetmede bulunurken yani yazarken üstüne biraz daha katmış olabilirim ama buna yakındı hissettiklerim.  Yani buradan anladığım kadarıyla bir şeyler yapıyorum . O yaptığım şeyler vicdan azabı çekip iyi tarafıma selam çakıyor. Sonra bir bocalama yaşıyorum. Tamam tekrarlamıycam diyorum. İyileşme belirtileri gösterirken hataların benzerlerini ya da aynısını yapıyorum. Böylece ruh iyileşemiyor. İyileşeyazıyor.

4 yorum: