Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Temmuz 2017 Cumartesi

Gazdır o gaz

Bazen burayı günah çıkarmak için kullanıyormuşum gibi geliyor. İçim mi sıkılıyooor , bi halt mı yedim  , yediğim halt ruhuma baskı mı yapıyor ? Hooop buraya damlıyorum . Ama napam nerelere gidem ? İnsanların başını mı ağrıtayım . Vaylar olsun efendiler şundan ötürü içim sıkılıyor mu diyeyim. Nasıl diyeyim. Ben daha çoğu zaman kendime dürüstçe anlatamıyorum olayı. İnsanlara nasıl anlatayım?

nasıl yaneeeğ sen şimdeeğ olayları anlıtırkeen çarpıtıyoğmusoooon?
 Yok anam bacım . Çarpıtmıyorum. Ama kendimi anlamıyorum. Anlamayınca neyi nasıl yaptığımı doğru düzgün anlatamıyorum. Kendi duygularımdan ,hareketlerimin altında yatan bilinç altı fişteklerimden bile emin değilim.
Bazen b*kunu çıkartıyorum hayatın. Her yerde herkese derim. Hayatı değil yaşamayı ciddiye al diye. Ama imamın dediğini yap , yaptığını yapma aga. Öyle diyorlar. Öyle duydumdu zamanında. Bakayım bi. Tecrübeyle de sabitmiş .
Durun bi of çekicem kimse duymuycak şimdi tamam mı? Zaten duyanlarda buna ne oldu gene diycek falan. Zaten of çekince içimi boşaltabilsem ne gerek var bu kadar saçmalayıp yazmaya ?
Oooğğğğğğğğğğff?!$@@!*

4 yorum: